Διαβάστε: Πάτρα: Σε σήμανση έργων προσέκρουσε η μηχανή πατέρα και γιου, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ – “Ήταν το καλύτερο παιδί”, λέει φίλος του 17χρονου
Πένθος στην Πάτρα για το 17χρονο
Ο θάνατος του 17χρονου κλόνισε την τοπιική κοινωνία, με φίλους του να κάνουν λόγο για το καλύτερο παιδί. Ήταν μαθητής της Β’ Λυκείου στο Πειραματικό Σχολείο Πατρών και ο θάνατός του ήταν ακαριαίος. Έπαιζε, επιπλέον, μπάσκετ στην ομάδα της Παναχαϊκής. «Τα λόγια είναι περιττά. Το καλύτερο παιδί. Όλοι μείναμε άφωνοι, δε το πιστεύαμε, περιμέναμε να δούμε αν είναι αλήθεια, πιστεύαμε ότι κάποιος μας κάνει πλάκα». Ο 52χρονος πατέρας διατηρούσε επιχείρηση ανακύκλωσης δίπλα από το σπίτι του και ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στην τοπική κοινωνία. Για ένα σημείο-καρμανιόλα κάνουν λόγο οι κάτοικοι της περιοχής, καθώς εκεί όπου έχασαν τη ζωή τους πατέρας και γιος, έχουν γίνει άλλα τρία τροχαία ατυχήματα τα τελευταία χρόνια. Προανάκριση για τα ακριβή αίτια και τις συνθήκες πρόκλησης του δυστυχήματος διενεργεί το τμήμα Τροχαίας Πατρών.



