Διαβάστε: Δολοφονία 20χρονου στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης: “Θέλω δικαιοσύνη για το παιδί μου” δήλωσε ο πατέρας του θύματος (Βίντεο)
Δολοφονία 20χρονου στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης: “Εάν ήταν αυτοάμυνα, γιατί να τρέξει σε έναν σύνδεσμο;”
«Ξέρετε, δεν έχει επικοινωνηθεί ότι αυτό το μαχαίρι ο δράστης το πέταξε. Αν δεν ήταν φονικό όπλο, γιατί να το πετάξει; Εάν ήταν αυτοάμυνα, γιατί να τρέξει σε έναν σύνδεσμο;», διερωτήθηκε αρχικά ο κ. Αλεξανδρής.
«Εγώ αν με χτυπήσει κάποιος, και φαντάζομαι και εσείς, το πρώτο που θα κάνω είναι να πάω σε ένα νοσοκομείο να μου περιποιηθούν τις πληγές και το δεύτερο να επικοινωνήσω με την αστυνομία και να πω 10 άνθρωποι ή ο άνθρωπος ή ένας άνθρωπος με χτύπησε. Αυτός έκανε κάτι διαφορετικό», συνέχισε.
«Οργανώθηκε σχέδιο διαφυγής του, για να πάει σε έναν σύνδεσμο και δεν πήγε ποτέ σε νοσοκομείο. Και ερωτώ: αυτή η συμπεριφορά είναι ανθρώπου ο οποίος δέχθηκε επίθεση ή συμπεριφορά ενός ανθρώπου ο οποίος θέλει να κρύψει πράγματα;», κατέληξε.



