Χριστίνα Τσάφου: Η απόφαση για ψυχοθεραπεία
Μιλώντας στην εκπομπή «Breakfast@Star», η Χριστίνα εξήγησε τους λόγους που την οδήγησαν στο ψυχοθεραπευτικό ταξίδι:«Έγινε όταν χώρισα. Μετά από 24 χρόνια… ήταν μια ζωή. Μετά από λίγους μήνες χάνω τη μητριά μου. Ο γιος μου ήταν σε μία ηλικία δύσκολη, οπότε είχα ξεχάσει τον εαυτό μου και κοιτούσα να τρέξω για τη ζωή και για όλα αυτά που “έτρεχαν”. Και είπα να πάω, γιατί είχα αρχίσει και κατέρρεα. Και ένας λόγος πιο σημαντικός ήταν να δυναμώσω, για να μπορέσω να στηρίξω και το παιδί μου και πιστεύω ότι με βοήθησε η ψυχοθεραπεία σε πολλά πράγματα που όταν ξεκίνησα δεν ήξερα ότι θα φτάσουμε». Στη συνέχεια, η Χριστίνα αναφέρθηκε στον πιο απαιτητικό ρόλο της ζωής της: τη μητρότητα: «Η πιο δύσκολη “ταμπέλα” της ζωής μου είναι της μητέρας. Γινόμαστε γονείς και δεν ξέρουμε πού πάνε τα τέσσερα. Τώρα οι νέοι ενημερώνονται, το ψάχνουν, ασχολούνται όπως πρέπει. Εμείς ό,τι μας είχαν κάνει και ό,τι ξέραμε και το συνεχίζαμε, που ήταν τα πιο πολλά λάθος».



