Το αναζητούσε η μητέρα του
Η εξαφάνιση του παιδιού έγινε αντιληπτή νωρίς το μεσημέρι της Τετάρτης, όταν η μητέρα του, ανήσυχη επειδή είχαν χαθεί τα ίχνη του, απευθύνθηκε στις Αρχές ζητώντας βοήθεια για τον εντοπισμό του. Άμεσα κινητοποιήθηκαν δυνάμεις της Πυροσβεστικής, της Αστυνομίας και κάτοικοι της περιοχής, ξεκινώντας έρευνες γύρω από το σημείο όπου είχε θεαθεί τελευταία φορά το παιδί. Λίγη ώρα αργότερα, πυροσβέστης που συμμετείχε στις έρευνες εντόπισε το άτυχο αγόρι μέσα στο κανάλι.
Το παιδί ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Κέντρο Υγείας Ηράκλειας, όπου οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατό του. Στη συνέχεια η σορός μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Σερρών, ενώ αύριο αναμένεται να μεταφερθεί στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να διενεργηθεί νεκροψία – νεκροτομή, η οποία θα ρίξει φως στα ακριβή αίτια του θανάτου.
Το ενδεχόμενο της ηλεκτροπληξίας
Την ίδια ώρα, η πολύτεκνη μητέρα του παιδιού καταθέτει στο Αστυνομικό Τμήμα Ηράκλειας, ενώ οι αρμόδιες Αρχές διερευνούν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το τραγικό περιστατικό. Σύμφωνα με πληροφορίες εξετάζεται και το ενδεχόμενο της ηλεκτροπληξίας, καθώς στο κανάλι βρέθηκε καλώδιο ρεύματος.



