Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ ανακοίνωσε το βράδυ της Τρίτης (31/03) ότι παρακολουθεί τις απειλές εναντίον Αμερικανών στη Σαουδική Αραβία και κάλεσε όλους τους πολίτες των ΗΠΑ που βρίσκονται σε αυτήν τη χώρα να καταφύγουν σε ασφαλείς χώρους.
«Παρακολουθούμε αναφορές για απειλές σε τοποθεσίες όπου συγκεντρώνονται Αμερικανοί πολίτες», ανέφερε η πρεσβεία των ΗΠΑ στη Σαουδική Αραβία σε ταξιδιωτική οδηγία που εξέδωσε. «Ενημερώνουμε τους Αμερικανούς πολίτες ότι ξενοδοχεία και άλλα σημεία συγκέντρωσης, συμπεριλαμβανομένων αμερικανικών επιχειρήσεων και εκπαιδευτικών ιδρυμάτων των ΗΠΑ, ενδέχεται να αποτελούν πιθανούς στόχους», πρόσθεσε.
Η πρεσβεία ζήτησε από τους Αμερικανούς να παραμείνουν σε εσωτερικούς χώρους και μακριά από παράθυρα μέχρι νεωτέρας.
Η τελευταία οδηγία εκδόθηκε αφού οι Φρουροί της Επανάστασης απείλησαν ότι θα βάλουν στο στόχαστρο αμερικανικές εταιρείες στη Μέση Ανατολή από αύριο, 1η Απριλίου, σε αντίποινα για τις επιθέσεις κατά του Ιράν.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber



