Η Ευγενία Σαμαρά έκανε βουτιά στον Ατλαντικό
Η Ευγενία Σαμαρά φαίνεται πως απολαμβάνει κάθε στιγμή του ταξιδιού της στην Πορτογαλία, με την ίδια να δημοσιεύει εικόνες γεμάτες καλοκαιρινή διάθεση και χαμόγελα. Η ηθοποιός θέλησε να μοιραστεί με τους followers της μια εμπειρία που, όπως αποκάλυψε, βρισκόταν στη λίστα με όσα ήθελε να ζήσει. Έτσι, βρέθηκε στις ακτές του Ατλαντικού και έκανε τη δική της βουτιά, δημοσιεύοντας στιγμιότυπα από την εξόρμησή της.
Η ανάρτηση της Ευγενίας Σαμαρά από τη Λισαβόνα
Στη λεζάντα που συνόδευσε τις φωτογραφίες της, η Ευγενία Σαμαρά έγραψε με ενθουσιασμό: «Ρε παιδιά, μια βουτιά στον Aτλαντικό δεν είχα κάνει! Έγινε και αυτό!!!». Με χιούμορ και αυθορμητισμό, η ηθοποιός περιέγραψε τη χαρά της για τη νέα αυτή εμπειρία, ενώ δεν έκρυψε και την αγάπη της για τη Λισαβόνα. «Κατά τα άλλα Λισαβόνα και ξερό ψωμί!», πρόσθεσε.
Οι εικόνες που ξεχώρισαν στο Instagram
Οι φωτογραφίες της Ευγενίας Σαμαρά συγκέντρωσαν γρήγορα πολλά σχόλια και likes, με τους διαδικτυακούς της φίλους να σχολιάζουν τη χαλαρή και καλοκαιρινή διάθεσή της. Η ηθοποιός εμφανίστηκε ευδιάθετη και ανέμελη, απολαμβάνοντας τη θάλασσα και τον ήλιο, σε ένα ταξίδι που φαίνεται πως της χάρισε όμορφες στιγμές και νέες εμπειρίες.
Η Ευγενία Σαμαρά και η αγάπη της για τα ταξίδια
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Ευγενία Σαμαρά μοιράζεται εικόνες από ταξίδια και μικρές αποδράσεις της, καθώς συχνά δημοσιεύει στιγμές από μέρη που επισκέπτεται και εμπειρίες που θέλει να κρατήσει ζωντανές. Αυτή τη φορά, η βουτιά στον Ατλαντικό φαίνεται πως ήταν κάτι που ήθελε καιρό να ζήσει και, όπως έγραψε και η ίδια, τελικά «έγινε κι αυτό».



