Του Περικλή Χαλάτση

Τέσσερις ειδικές διαδρομές απομένουν πριν πέσει η αυλαία του φετινού Rally Mexico και οι Γάλλοι Sebastien Ogier-Vincent Landais ετοιμάζονται να ανεβάσουν πρώτο στη ράμπα το GR Yaris Rally 1 Hybrid.

Ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στο WRC Sebastien Ogier, θέλει να κερδίσει για να κάνει 7 τις νίκες του στο Μεξικό.

Μέχρι χθες ήταν οριακά πίσω από τον πρωτοπόρο E. Lappi. Όμως στην 11η ειδική διαδρομή, την πρώτη της χθεσινής ημέρας, οι E.Lappi-J.Ferm είχαν τη στιγμή τους στο 10ο χλμ. από τα 14,82 χλμ της SS11 IBARRILLA 1. Και ενώ «οδηγούσαν» τη γενική κατάταξη στο ράλι του Μεξικού, έμειναν εκτός αγώνα από μια περίεργη έξοδο. Ο Esapekka Lappi έχασε την πρόσφυση έκανε ένα τετ α κε και με το πίσω μέρος του Ηyundai i20 Rally1 έπεσε πάνω σε κολώνα με καλώδια ρεύματος. Το αγωνιστικό έπαθε σοβαρή ζημιά αφού η κολώνα έπεσε πανω στο αυτοκίνητο.

Ο κινητήρας πήρε φωτιά αλλά ευτυχώς έσβησε. Τόσο ο E.Lappi όσο και ο συνοδηγός του J.Ferm δεν έπαθαν το παραμικρό. Ο αγώνας για τη συγκεκριμένη ειδική διακόπηκε. Τα υπόλοιπα πληρώματα ακολούθησαν άλλη διαδρομή μέχρι την επόμενη ειδική SS12 EL MOSQUITO 1.

Όμως από την έξοδο του Lappi επηρεάστηκαν οι χρόνοι στο WRC2. Στην πρώτη θέση της 2ης κατηγορίας και 6ος γενικής είναι ο Gus Greensmith με το Skoda Fabia RS Rally2 και πίσω του είναι ο Adrien Fourmaux που χρεώθηκε με 10 δευτερόλεπτα ποινής αφού άργησε να φθάσει στο Σημείο Ελέγχου Χρόνου.

 

 

Μετά από αυτήν την ανατροπή οι Γάλλοι με το GR Yaris Rally 1 Hybrid βρίσκονται επικεφαλής του αγώνα. Ο έμπειρος παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε σωστή επιλογή ελαστικών και φυσικά κράτησε έναν ρυθμό ώστε να έχει σε απόσταση ασφαλείας τον Elfyn Evans που αγωνίζεται με ίδιο αυτοκίνητο.

 

Τα δέκα πρώτα πληρώματα μετά το κλείσιμο της 3ης ημέρας:

Όλα δείχνουν ότι μετά τη σημερινή ημέρα αν δεν υπάρξει κάποιο απρόοπτο στο δεύτερο σκαλί του βάθρου , μετά τις 4 Ε.Δ και τα 61.53 αγωνιστικά χιλιόμετρα, θα ανέβουν οι E.Evans-S.Martin (GR Yaris Rally 1 Hybrid) και στο τρίτο σκαλί οι Τ.Neuville- M.Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1 Hybrid).Στο τέλος του τρίτου σκέλους η διαφορά των Evans και Neuville είναι 4.3 δευτερόλεπτα. Ο νεαρός Kalle Rovanpera βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής κατάταξης. Κάνει αγώνα τακτικής και βλέποντας ότι η διαφορά από τον Neuville είναι μεγάλη δεν πιέζει για να κάνει καλύτερους χρόνους.

Μετά την έξοδο που είχε στην 17η Ε.Δ έχασε αρκετό χρόνο και κάθε ελπίδα να πλησιάσει τον Neuville. Συνεχίζει τον αγώνα χωρίς ρίσκα με στόχο να πάρει τους βαθμούς. Έτσι και αλλιώς εκτός συναγωνισμού στο συγκεκριμένο αγώνα είναι ο O.Tanak που βρισκόταν επικεφαλής της βαθμολογίας.

Ο Εσθονός όταν οι μηχανικοί επισκεύασαν το πρόβλημα βρήκε το ρυθμό του και κέρδισε τις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές της χθεσινής ημέρας.

 


Στην 4η θέση της γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Ισπανός Dani Sordo ο οποίος είχε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα μειωμένη πρόσφυση στο πίσω μέρος του Hyundai i20N Rally1.

Τη στιγμή του είχα ο Pierre-Louis Loubet που έχασε τα φρένα, χτύπησε σε μία πέτρα και προκάλεσε ζημιά στον πίσω δεξιό τροχό του. 

 

Οι τέσσερις ειδικές που απομένουν:

Ο αγώνας ξεκινάει στις 08.05 (ώρα Ελλάδος 16.05) και η 23η και τελευταία του αγώνα, η Super Stage El Brinco Wolf Power Stage ξεκινάει στις 12.18 (20.18 ώρα Ελλάδος).

Αν δεν αλλάξει κάτι στη σειρά τότε στο βάθρο θα δούμε δύο Toyota και ένα Hyundai.

Πολύ καλά κινείται και ο Έλληνας Ιορδάνης Σερδερίδης ο οποίος σε αρκετές ειδικές γλιστρούσε και επιβράδυνε το ρυθμό του για να παραμείνει εντός αγώνα και να φθάσει στον τερματισμό. Ο ίδιος είπε:

 «Στόχος μας την τελευταία ημέρα είναι να ολοκληρώσουμε τον αγώνα και να υψώσουμε την Ελληνική σημαία στον τερματισμό για να χαροποιήσουμε τους Έλληνες και όχι μόνο φίλους του σπορ που μας στηρίζουν. Είμαστε αισιόδοξοι και πιστεύω θα τα καταφέρουμε.»

ΠΗΓΗ