Επέκταση του Μετρό με την κατασκευή 18 νέων σταθμών αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί τα επόμενα χρόνια, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο τους κατοίκους και επισκέπτες της πρωτεύουσας, που αποφεύγουν έτσι το κυκλοφοριακό χάος και μετακινούνται γρήγορα.

Μετά την επέκταση της Γραμμής 3 προς το Δημοτικό Θέατρο στον Πειραιά, τη νέα επέκταση του Μετρό θα σηματοδοτήσουν η Γραμμή 4 και η επέκταση της Γραμμής 2 προς τη Δυτική Αττική, δύο έργα που θα προσθέσουν συνολικά 18 νέους σταθμούς.

Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 που θα ενώνει το Άλσος Βεΐκου και το Γουδή αναμένεται να παραδοθεί το 2030

Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4, μήκους 13 χλμ., που θα εκτείνεται από το Άλσος Βεΐκου έως το Γουδή

Γραμμή 4

Βρίσκεται υπό κατασκευή, με τον πρώτο Μετροπόντικα που έχει ξεκινήσει από το Φρέαρ Κατεχάκη να έχει διανοίξει κάποια μέτρα, ενώ τις προσεχείς εβδομάδες θα μπει σε λειτουργία και το δεύτερο μηχάνημα TBM από το Φρέαρ Βεΐκου.

Το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4, μήκους 13 χλμ., θα μετράει συνολικά 15 σταθμούς με αφετηρία το Άλσος Βεΐκου και τερματικό σταθμό στο Γουδή.

Οι ενδιάμεσοι σταθμοί θα είναι: Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεστημιούπολη, Ιλίσια και Ζωγράφου.

Το έργο θα παραδοθεί στο επιβατικό κοινό το 2030.

Η επέκταση της «Κόκκινης Γραμμής» προς τη Δυτική Αττική θα περιλμβάνει τους σταθμούς Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο

Η επέκταση της «Κόκκινης Γραμμής» προς τη Δυτική Αττική θα φτάνει μέχρι τον Άγιο Νικόλαο

Γραμμή 2 

Η επέκταση της Γραμμής 2 προς Δυτική Αττική βρίσκεται ακόμα σε πιο πρώιμο στάδιο, καθώς εκκρεμεί η δεύτερη φάση του διαγωνισμού που αφορά στην κατάθεση των τεχνικών και εν συνεχεία οικονομικών προσφορών, ώστε να αναδειχθεί ο ανάδοχος και να εμφανιστούν τα πρώτα εργοτάξια.

Eνδιαφέρον έχουν εκδηλώσει οι εταιρείες ΤΕΡΝΑ , ABAΞ, IΝΤΡΑΚΑΤ, ΑΚΤΩΡ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ.

Η επέκταση της «Κόκκινης Γραμμής» προς τη Δυτική Αττική περιλαμβάνει γραμμή μήκους 4 χλμ. και τους τρεις νέους σταθμούς Παλατιανή, Ίλιον και Άγιο Νικόλαο.

Η προθεσμία ολοκλήρωσης τοποθετείται στους 57 μήνες, δηλαδή 4 χρόνια και 9 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Μόλις εγκαινιαστεί το νέο τμήμα της Γραμμής 2, το δρομολόγιο Ίλιον-Σύνταγμα θα εκτελείται σε 20 λεπτά, και το Ίλιον-Ομόνοια σε 15 λεπτά.



ΠΗΓΗ