Μετά από συμφωνίες και έναν αμφιλεγόμενο ρόλο πρεσβευτή στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ, η αυτοκρατορία του Ντέιβιντ Μπέκαμ υπερδιπλασίασε τα έσοδά της.

Η επωνυμία Μπέκαμ αύξησε τις πωλήσεις σε 72,6 εκατομμύρια λίρες το 2022 από 34,2 εκατομμύρια λίρες το 2021, σύμφωνα με τη MailOnline.

Τα περισσότερα έσοδα προέρχονταν από συνεργασίες με brand και συμφωνίες με εταιρείες όπως η Maserati.

Είχε επίσης έσοδα από την αμοιβή για τον ρόλο του πρώην αρχηγού της Αγγλίας στο Παγκόσμιο Κύπελλο στο Κατάρ. Κάτι που οδήγησε σε επιθέσεις από επικριτές που υπογράμμισαν το ιστορικό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο Κατάρ.

Σύμφωνα με πληροφορίες κέρδισε 10 εκατομμύρια λίρες από τη συνεργασία.

Τα στοιχεία που κατατέθηκαν στο Companies House περιελάμβαναν επίσης έσοδα από την τηλεοπτική εταιρεία Studio 99, η οποία παρήγαγε το φετινό ντοκιμαντέρ Μπέκαμ στο Netflix.

Κέρδη και από την εταιρεία μόδας της Βικτόρια

O 48χρονος Ντέιβιντ Μπέκαμ πούλησε το 55% της επιχείρησής του στον αμερικανικό όμιλο Authentic Brands πέρυσι σε μια στρατηγική συνεργασία αξίας 200 εκατομμυρίων λιρών.

Η επιχείρησή του περιλαμβάνει επίσης συμφωνίες με τα ρολόγια Tudor και τη μάρκα ουίσκι Haig.

Ήταν φέτος που υπέγραψε συμβόλαιο με τη Nespresso και έχει μια υγιή σειρά νέων επιχειρήσεων.

Στο μεταξύ και η εταιρεία μόδας της συζύγου του Βικτόρια Μπέκαμ εμφάνισε για πρώτη φορά κέρδη από την ίδρυσή της.

Περισσότερα Εδω



ΠΗΓΗ