Μέχρι και γνωστή εταιρεία γάλακτος φαίνεται να χτύπησε η κουλτούρα του cancel culture, με ακροδεξιούς να βλέπουν εχθρούς παντού.

Όλα ξεκίνησαν με την νέα διαφήμιση της εταιρείας ΔΕΛΤΑ, η οποία απεικονίζει έναν πατέρα να βάζει ένα ποτήρι γάλα στην κόρη του.

Τα ακροδεξιά τρολ του διαδικτύου έπιασαν αμέσως δουλειά και άρχισαν να διασπείρουν τα fake news σε μια προσπάθεια να πείσουν το αγοραστικού κοινό ότι η εταιρεία προωθεί με αυτόν τον τρόπο «την νέα τάξη πραγμάτων» και «καταργεί την μητρότητα».

«Χάλασε το σήμα της, καλά έκανε. Παρουσιάζει ως “οικογένεια” την παρακάτω φωτογραφία, αφήνοντας πολλά “woke” υπονοούμενα»

Ανάμεσα σε αυτούς που καλούσαν τον κόσμο να μποϊκοτάρει την εταιρεία ήταν και ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος, ο οποίος μάλιστα υποστήριζε σε ανάρτησή του ότι «εξαφανίζουν την μάνα από παντού!!!».

«Woke υπονοούμενα»

«Χάλασε το σήμα της, καλά έκανε. Παρουσιάζει ως “οικογένεια” την παρακάτω φωτογραφία, αφήνοντας πολλά “woke” υπονοούμενα. Καλά κάνει. Την διαγράφω ως επιλογή brand, καλά κάνω…» γράφει ένας χρήστης.

«Η θα απευθύνονται σε Έλληνες η τέλος. Καμιά ανοχή!!!»

Όχι, η ΔΕΛΤΑ δεν αφαίρεσε την μητρική φιγούρα

Η συσκευασία για την οποία έγινε τόσος ντόρος είναι μόνο μία από τις πέντε της σειράς της ΔΕΛΤΑ. Σε άλλες επιλογές γάλακτος η μητρική φιγούρα είναι παρούσα μαζί με τα άλλα μέλη της οικογενείας.

Η συσκευασία στην φωτογραφία που αναπαράγεται φαίνεται πως αφορά την σειρά γάλακτος “μμμ Milk Οικογενειακό”, στην έκδοση του ενός λίτρου, πλήρες λιπαρών. Όντως, σε ιστοσελίδα σούπερ μάρκετ βρίσκουμε να πωλείται ακριβώς αυτή η συσκευασία με τα ίδια χαρακτηριστικά.

Ωστόσο, αυτή δεν είναι η μοναδική συσκευασία γάλακτος που διαθέτει η εταιρεία. Η συγκεκριμένη συσκευασία αποτελεί κομμάτι της σειράς “μμμ Milk”, στην οποία υπάρχουν ακόμη τέσσερις επιλογές, όπως φαίνεται και στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνονται όλες οι συσκευασίες της σειράς, πλήρους και ελαφρού γάλακτος, σε ένα ή ενάμιση λίτρο, με ή χωρίς λακτόζη.

Τα Ellinika Hoaxes επικοινώνησαν με εκπρόσωπο Τύπου της ΔΕΛΤΑ, η οποία απάντησε πως αυτή η αλλαγή, που έχει τεθεί σε ισχύ για περίπου δύο εβδομάδες, δεν αποτελεί κάποια δήλωση ως προς τα οικογενειακά πρότυπα. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, σκοπός της ανανέωσης ήταν “να απεικονίσουμε όσες περισσότερες στιγμές μιας ελληνικής οικογένειας”.

Παρόμοια απάντηση έχει δοθεί από την εταιρεία και σε σχόλια ανάρτησής της στο Facebook:



ΠΗΓΗ