Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος

H Nissan μέσω του μακροπρόθεσμου οράματός της «Nissan Ambition 2030», έχοντας ως στόχο να επιταχύνει την στρατηγική ηλεκτροκίνησης, ανακοίνωσε νέες πρωτοβουλίες.

Η Nissan θα προωθήσει περαιτέρω τη διείσδυση των EVs και των μοντέλων e-POWER, για να καλύψει τις ανάγκες μεμονωμένων αγορών, να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της ανάπτυξης και της κατασκευής των ηλεκτροκίνητων μοντέλων παγκοσμίως.

Στο πλαίσιο του «Nissan Ambition 2030», η Nissan ανακοίνωσε το σχέδιό της το οποίο συμπεριελάμβανε  23 ηλεκτροκίνητα οχήματα, εκ των οποίων 15 EVs, έως το 2030.

Η Nissan θα αυξήσει τον αριθμό των μοντέλων για να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών για συναρπαστικά και διαφορετικά «εξηλεκτρισμένα» οχήματα, παρουσιάζοντας 27 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 19 νέων EVs, έως το 2030. 

Ως αποτέλεσμα, ο συνδυασμός ηλεκτροκίνησης στις μάρκες Nissan και INFINITI έως το 2030 προβλέπεται να αυξηθεί σε περισσότερο από 55% παγκοσμίως, από την προηγούμενη πρόβλεψη του 50%.

Σύμφωνα με την πρόοδο της διείσδυσης των «εξηλεκτρισμένων» οχημάτων, η τελευταία πρόβλεψη της Nissan για το μείγμα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων που πωλούνται σε μεγάλες αγορές, για το οικονομικό έτος 2026,  αναμένεται να διαμορφωθεί ως εξής :

Ευρώπη: 98% (από 75%)

Ιαπωνία: 58% (από 55%)

Κίνα: 35% (από 40%)

Ηνωμένες Πολιτείες: 40% (μόνο EV, έως το οικονομικό έτος 2030)

Για να αντιμετωπίσει τις γρήγορες αλλαγές της αγοράς στην Κίνα, η Nissan σχεδιάζει το 2024 να λανσάρει ένα EV ειδικά σχεδιασμένο για την Κινέζικη αγορά. Ενώ στην Ευρώπη, η Nissan θα συνεχίσει το ισχυρό της πλάνο στην ηλεκτροκίνηση και θα διερευνήσει επίσης μια ισχυρότερη συνεργασία.

Η Nissan σκοπεύει να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των πελατών, μέσω εξατομικευμένων υπηρεσιών. Αναβαθμίζοντας  το Connected Car Service, από εμπλουτισμένο περιεχόμενο εντός του οχήματος, μέχρι σε λειτουργίες κατ’ απαίτηση για την κάλυψη των διαφοροποιημένων αναγκών των πελατών.

 

ΠΗΓΗ