Μετά το χθεσινό καταστροφικό για τους συνδρομητές της ΝΟVA 24ωρο, κάποια από τα προβλήματα παρέμειναν για αρκετές ακόμη ώρες σύμφωνα με καταγγελίες συνδρομητών στα κοινωνικά δίκτυα, ζητώντας μάλιστα την παρέμβαση της αρμόδιας Αρχής για τις τηλεπικοινωνίες.

Παρά το γεγονός ότι η ΝΟVA διαβεβαίωσε ότι η βλάβη έχει αποκατασταθεί πλήρως, συνδρομητές έβλεπαν μέχρι το μεσημέρι οι εξερχόμενες κλήσεις και τα sms από το δίκτυο της NOVA να πραγματοποιούνται μέσω Viber, στο οποίο -όπως ειπώθηκε- δρομολογούσε η εταιρεία τις κλήσεις μέσω κινητού.

Με μήνυμα το βράδυ της 11ης Δεκεμβρίου η NOVA ανέφερε πως όλες οι υπηρεσίες έχουν επανέλθει και μάλιστα χάριζε δωρεάν Gb, Ομιλία και SMS για 7 ημέρες

Σταδιακά μετά το μεσημέρι, τα κινητά ορισμένων συνδρομητών συνδέονται με το δίκτυο, χωρίς την δυνατότητα SMS, τα οποία αποστέλλονται μέσω Viber, αλλά και χωρίς την σύνδεση με τις επαφές του ονομαστικού καταλόγου.

Για απελπιστική και πρωτόγνωρη κατάσταση στο δίκτυο της NOVA κάνουν λόγο συνδρομητές που επέλεξαν αυτό το δίκτυο από την αρχή, και τώρα μετά την εξαγορά πέρασαν αναγκαστικά στην νέα ιδιοκτησία της εταιρεία που από ό,τι φαίνεται δεν εστιάζει στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

H εταιρεία οφείλει να ενημερώσει το καταναλωτικό κοινό και την αρμόδια αρχή της ΕΕΤΤ για την φύση του προβλήματος, Κυρίως αν υπήρχε ζήτημα κυβερνοασφάλειας που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών. Τα προβλήματα παρέμειναν και οι κλήσεις γινόντουσαν μέσω Viber

Ζητούν παρέμβαση της ΕΕΤΤ

Συνδρομητές και εξειδικευμένοι στο κλάδο των τηλεπικοινωνιών και της κινητής τηλεφωνίας ζητούν την παρέμβαση της αρμόδιας αρχής ΕΕΤΤ, καθώς τίθενται σοβαρά ερωτήματα για το τι ακριβώς συνέβη στο δίκτυο και η εταιρεία πρέπει να κληθεί να δώσει απαντήσεις.

Οι ανακοινώσεις άλλωστε της εταιρείας ήταν εξαιρετικά λιτές χωρίς καμία εξήγηση για το είδος της βλάβης και αποδείχθηκαν και αναξιόπιστες.

Αυτή τη στιγμή η ΕΕΤΤ θα πρέπει να κινηθεί αυτεπάγγελτα με άμεση κλήση απολογίας προς τη NOVA για πλήρη και αναλυτική αναφορά των συμβάντων, τονίζουν ειδικοί. Μόνο έτσι η ΕΕΤΤ θα ενημερώσει ως οφείλει και την πολιτική ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για ένα ιδιαίτερα σοβαρό θέμα πανελλήνιας έκτασης, αλλά και για τη σοβαρότητα του συμβάντος, προσθέτουν, με αρκετούς να θέτουν και ζήτημα προστασίας προσωπικών δεδομένων.



ΠΗΓΗ