Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 31 Μαΐου 2021, 10:38


Μάκης Σεριάτος

YouTubers, influencers εμβόλια και Πρωθυπουργοί

YouTubers και influencers Είναι οι νέοι μεγαλοκαναλάρχες και εκδότες.

Οι νέοι πρωταγωνιστές στα πλάνα επικοινωνίας προϊόντων, αλλά και Κυβερνήσεων, δεν είναι πλέον οι ιδιοκτήτες ΜΜΕ αλλά οι πετυχημένοι YouTubers και influencers.

Οι πετυχημένοι από αυτούς λαμβάνουν σχεδόν καθημερινά προσφορές συνεργασίας με αμοιβή εξαιρετικά αποδοτική.

Είναι πλέον γεγονός ότι το πιο δυνατό «κανάλι ειδήσεων» δεν είναι αυτό που ήταν 15 χρόνια πριν, αλλά πιο ειδικά το Facebook με πάνω από 2 δις χρήστες για τουλάχιστον 1 ώρα την μέρα κάθε μέρα.

Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό στο περιεχόμενο είναι ότι δεν υπάρχει καμία κόκκινη γραμμή ανάμεσα στην αλήθεια και την μυθοπλασία.

Για όλους αυτούς τους λόγους, αυτοί είναι πλέον οι δυσφημιστές, όταν κάποιος έχει λόγο να δυσφημίσει ένα προϊόν, ένα πρόσωπο ή μια κατάσταση.

Πρόσφατα η Γαλλική εφημερίδα Liberation παρουσίασε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που αφορά Γάλλους YouΤubers και influencers οι οποίοι πήραν μια προσφορά συνεργασίας, που στόχο είχε την δυσφήμιση του εμβολίου της Pfizer.

Το ζητούμενο ήταν να αναπαράγουν την είδηση ότι το εμβόλιο της Pfizer έχει τρείς φορές μεγαλύτερο ποσοστό θανάτου από αυτό της AstraZeneca.

Η Liberation στο ρεπορτάζ της, κάνει λόγο για μια δήθεν διαφημιστική εταιρεία με έδρα την Αγγλία που είχε στόχο να αναπαράγει τα αποτελέσματα της έρευνας για τα εμβόλια Covid 19  που εκλάπη από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων.

Η συνέχεια της ιστορίας ανακατεύει Κυβερνήσεις, Πρακτορεία Ειδήσεων Ευρωπαϊκής Ένωσης και Ρωσίας, χωρίς να μπορεί να καταλήξει σε σαφή συμπεράσματα.

Σε κάθε περίπτωση στην στρατηγική αυτή της επικοινωνίας δεν επιλέχθηκαν μεγάλοι Οργανισμοί Media αλλά YouΤubers και  influencers.

Βρισκόμαστε στην αρχή ενός νέου κύκλου επιρροής της κοινής γνώμης.

  


Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 31 Μαΐου 2021, 10:38

ΠΗΓΗ