Τραγικός είναι ο απολογισμός τις τελευταίες 48 ώρες στη χώρα με συνολικά 8 νεκρούς σε τροχαία δυστυχήματα.

Τα στοιχεία είναι σοκαριστικά για τον φόρο αίματος που πληρώνει η χώρα στην άσφαλτο ωστόσο η Πολιτεία φαίνεται να είναι απούσα χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο πρόληψης των τροχαίων ατυχημάτων και αντιμετώπισης του προβλήματος.

Μέσα στο 2022 σημειώθηκαν 11.200 τροχαία ατυχήματα με 635 νεκρούς, σε σύγκριση με το 2021 που είχαμε 10.455 τροχαία ατυχήματα με 624 νεκρούς.

900 παραβάσεις σε 24 ώρες

Την ίδια ώρα κάμερα που έχει τοποθετηθεί στη λεωφόρο Ποσειδώνος επιτηρώντας τα φανάρια σε κεντρικό σημείο κατέγραψε μέσα σε ένα 24ωρο 900 παραβάσεις του ερυθρού σηματοδότη.

Με άλλα λόγια κάθε ώρα 40 οδηγοί περνούσαν με κόκκινο το φανάρι αδιαφορώντας για τη διάβαση πεζών και τους άλλους οδηγούς.

Λείπει η Τροχαία, χορεύουν οι παραβάτες

Την ώρα που η τραγική λίστα μεγαλώνει, παντελής είναι η έλλειψη της τροχαίας στους ελληνικούς δρόμους ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας. Στην πλατεία Συντάγματος απέναντι από το ελληνικό κοινοβούλιο η μία παράβαση μετά την άλλη.

Παρκάρισμα πάνω στον πεζόδρομο λίγα μέτρα από την στάση του λεωφορείου, παράνομη αναστροφή, είσοδος σε δρόμο αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων, παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη στην πιο γνωστή διάβαση της Αθήνας, με τον δημοτικό αστυνομικό να παρακολουθεί αμέριμνος.

Τις περισσότερες φορές η Τροχαία απλά ρυθμίζει την κυκλοφορία. Πριν λίγες ημέρες η κάμερα του κατέγραψε οδηγό ταξί να περνά με κόκκινο και τον τροχονόμο που βρισκόταν στο σημείο να παρακολουθεί αμέτοχος.

Στη Συγγρού ένας από τους πιο κεντρικούς δρόμους της Αθήνας, με αρκετούς οδηγούς να αναπτύσσουν μεγάλη ταχύτητα καθόλη την διάρκεια της ημέρας Όμως και εδώ δεν συναντάμε κανέναν τροχονόμο, κανένα προληπτικό έλεγχο της τροχαίας..

Οι έλεγχοι της τροχαίας, όπως τονίζουν οι ειδικοί, θα πρέπει να ενισχυθούν ιδίως τις νύχτες που η νεολαία βγαίνει και καταναλώνει αλκοόλ. Τουλάχιστον μέχρι να αλλάξει η παιδεία μας και η φιλοσοφία μας.



ΠΗΓΗ