Η United Airlines διαπίστωσε χαλαρά μπουλόνια στα βύσματα των θυρών αρκετών αεροσκαφών Boeing 737 Max 9 κατά τη διάρκεια επιθεωρήσεων.

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας καθήλωσε το Σάββατο δεκάδες αεροσκάφη 737 Max 9 μετά την αποκόλληση της πόρτας εν ώρα πτήσης, στην πτήση με αριθμό 1282 της Alaska Airlines.

«Από τότε που ξεκινήσαμε τις προκαταρκτικές επιθεωρήσεις το Σάββατο, βρήκαμε περιπτώσεις που φαίνεται να σχετίζονται με θέματα εγκατάστασης στο βύσμα της πόρτας»

Η κατασκευάστρια εταιρεία αεροσκαφών Boeing δήλωσε νωρίτερα τη Δευτέρα ότι απέστειλε οδηγίες στις αεροπορικές εταιρείες για τη διενέργεια των επιθεωρήσεων των αεροσκαφών Max 9 του στόλου τους. Κάποια από τα 737 του στόλου της Alaska Airlines πήραν ήδη το «πράσινο φως», να μπουν σε υπηρεσία.

Από την επιθεώρηση της πόρτας που αποκολλήθηκε εν πτήση από το NTSB. To NTSB έχει αρμοδιότητα για κάθε ατύχημα οχήματος μεταφορών το οποίο απαιτεί πραγματογνωμοσύνη.

 Xαλαρά μπουλόνια στα βύσματα των θυρών αρκετών Boeing 737 Max 9 διαπίστωσε η United Airlines

Η United Airlines δήλωσε τη Δευτέρα ότι βρήκε χαλαρά μπουλόνια στα βύσματα των θυρών αρκετών Boeing 737 Max 9 κατά τη διάρκεια επιθεωρήσεων που προκλήθηκαν, όταν η πόρτα αυτού του τύπου αεροσκάφους, αποκολλήθηκε κατά τη διάρκεια μιας πτήσης της Alaska Airlines σε πτήση στα 16.000 πόδια την περασμένη εβδομάδα.

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας καθήλωσε το Σάββατο δεκάδες αεροσκάφη 737 Max 9 μετά την έκρηξη του πάνελ της πόρτας κατά τη διάρκεια της πτήσης στην πτήση 1282 της Alaska, ζητώντας τη διενέργεια επιθεωρήσεων. Η United διαθέτει 79 αεροσκάφη Max 9 στο στόλο της και είναι ο μεγαλύτερος χειριστής αυτού του μοντέλου αεροσκάφους.

«Από τότε που ξεκινήσαμε τις προκαταρκτικές επιθεωρήσεις το Σάββατο, βρήκαμε περιπτώσεις που φαίνεται να σχετίζονται με θέματα εγκατάστασης στο βύσμα της πόρτας – για παράδειγμα, βίδες που χρειάζονταν επιπλέον σύσφιξη», ανέφερε η United σε ανακοίνωσή της. «Αυτά τα ευρήματα θα αποκατασταθούν από την ομάδα των τεχνικών της εταιρείας μας για να επιστρέψει το αεροσκάφος με ασφάλεια στην υπηρεσία».Η κατασκευάστρια εταιρεία αεροσκαφών Boeing δήλωσε νωρίτερα τη Δευτέρα ότι εξέδωσε οδηγίες προς τις αεροπορικές εταιρείες για τη διενέργεια των επιθεωρήσεων των Max 9 που διαθέτουν στο στόλο τους.

Η United είχε ξεκινήσει κάποιες προκαταρκτικές εργασίες επιθεώρησης χωρ΄ςι προειδοποίηση, ήδη από τις προηγούμενες ημέρες. Κανείς δεν τραυματίστηκε σοβαρά από το ατύχημα στην πτήση της Alaska Airlines, αν και το ανατιναγμένο πάνελ προκάλεσε μια τόσο βίαιη δύναμη που κάποια προσκέφαλα και πλάτες καθισμάτων ξεριζώθηκαν από την καμπίνα και η πόρτα του πιλοτηρίου εκσφενδονίστηκε, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της ομοσπονδιακής έρευνας για την ασφάλεια. Κανένας επιβάτης δεν καθόταν στα δύο καθίσματα δίπλα στον πίνακα.

Ο χώρος της θύρας του αεροσκάφους, προσωρινά καλυμένο με σελοφάν.

Τους έσωσε το χρονικό περιθώριο της βλάβης, καθώς το αεροσκάφος ακόμα έπαιρνε ύψος και οι επιβάτες ήταν δεμένοι

Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ΝTSB) δήλωσε ότι το ατύχημα θα ήταν χειρότερο σε ύψος πλεύσης, όταν οι επιβάτες και τα πληρώματα περπατούν στην καμπίνα. Ωστόσο, το ατύχημα θέτει σε νέο έλεγχο την Boeing, η οποία έχει περάσει χρόνια προσπαθώντας να καθαρίσει μια σειρά από ποιοτικά ελαττώματα, ενώ παράλληλα έχει αυξήσει την παραγωγή αεροσκαφών, συμπεριλαμβανομένου του 737 Max.

Ο διευθύνων σύμβουλος Dave Calhoun πέρασε μήνες προσπαθώντας να διαβεβαιώσει τις αεροπορικές εταιρείες, τους επενδυτές και τους οικονομικούς αναλυτές ότι η εταιρεία βελτιώνει την αλυσίδα εφοδιασμού της και εργάζεται για την επίλυση των προβλημάτων ποιότητας.

Ο Calhoun ακύρωσε μια σύνοδο κορυφής της ηγεσίας της εταιρείας αυτή την εβδομάδα και σχεδιάζει να πραγματοποιήσει μια τηλεφωνική συνάντηση με όλους τους εργαζομένους την Τρίτη. Η Alaska Airlines, η οποία πρόκειται να επιθεωρήσει τον στόλο της που αποτελείται από περισσότερα από 60 737 Max 9, δεν σχολίασε αμέσως αν και αυτή έχει βρει χαλαρά μπουλόνια. Η FAA αρνήθηκε να σχολιάσει τα ευρήματα της United. Η Boeing δεν απάντησε αμέσως στο αίτημα του CNBC για σχολιασμό.

Το 737 Max είναι το αεροσκάφος με τις περισσότερες πωλήσεις της Boeing, με περισσότερες από 4.000 παραγγελίες να εκτελούνται. Ωστόσο, το πιο συνηθισμένο Max 8, το οποίο δεν επηρεάζεται από την απαγόρευση προσγείωσης, αποτελεί την πλειονότητα αυτών των παραγγελιών. Αν ένα συγκεκριμένο μοτίβο βλάβης εμφανιστεί σε πάρα πολλά από τα αεροσκάφη που παιρνούν από ενδελεχή έλεγχο, αυτό μπορεί να σημαίνει πρόβλημα στον σχεδιασμό, κάτι που αποτελεί ένα από τα χειρότερα σενάρια για τις αεροπορικές εταιρείες.



ΠΗΓΗ